Ez a funkció SA:MP 0.3x verzióba került be, kisebb verzióknál nem érvényes.Paraméterek: ( Text:text, modelindex )
text - Megadjuk a textdrawot amelyiket szeretnénk formálni.
modelindex - A sa:mp object ID száma.
Return - Ennek a függvénynek nincsen visszatérése.
Példa: new Text:textdraw;
public OnGameModeInit()
{
textdraw = TextDrawCreate(320.0, 240.0, \"_\");
TextDrawFont(textdraw, TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW);
TextDrawUseBox(textdraw, 1);
TextDrawBoxColor(textdraw, 0x000000FF);
TextDrawTextSize(textdraw, 40.0, 40.0);
TextDrawSetPreviewModel(textdraw, 411); //Megjelenitsûk az egyik jármûvet( Infernus ).
//TextDrawSetPreviewModel(textdraw, 1); //Skinek megjelenitése.
//TextDrawSetPreviewModel(textdraw, 18646); //Object megjelenitése.
return 1;
}
FONTOS! A megjelenitésért szükséges használni
TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW ha nem használjuk akkor lehetséges, hogy nem jeleniti meg!
FONTOS! Szükséges, hogy használj hozzá PlayerTextDrawBackgroundColor függvény a backrount beállításokért!Kapcsolandó Függvények:TextDrawSetPreviewRot - A forgatás beállítása( 3D ).
TextDrawSetPreviewVehCol - Jármû színének beállítása( 3D ).
TextDrawFont - Font beállítása a textdrawnak.
Kapcsolnadó Callback:OnPlayerClickTextDraw - Textdraw lekérése amelyikre rákattintunk.
Eredeti Link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetPreviewModel