Sok felhasználónak az a gondja milyért nem látják a Skin Választóban az Objecteket amiket bemappolt a játékos a szerverébe, ezért lett írva a Streamer_UpdateEx függvény, hogy egy kicsit segítsen az objectek megjelenítésében a Skin Választóban!.
Ebbõl a sorbol már látható hogyan is kell használni, használata nagyon egyszerû és le is van írva szépen
..
native Streamer_UpdateEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, worldid = -1, interiorid = -1);
Float:x - A játékosnak az X pozícióját adja meg.
Float:y - Úgyan ez a helyzet a X pozícióval is csak ez már Y pozícióját adja meg.
Float:z - Ez is azt csinálja csak Z pozícióját adja meg a játékosnak ezért van az X,Y,Z pozíció.
worldid = -1 - Ez a kis szöveg az Wirtuális világot állítja a játékosnak ami -1.
interiorid = -1 - Ez épp olyan mint a Wirtuális világ csak ez az Interiort állítja ez is -1.
Hogyan mûkõdik is ez?
Hét ennek a kis kodnak több megoldása is van le lehet kérni a játékos állási pontját mikor a Skin Választóban van vagy a szerveren lévõ /save parancsal elmentjük a kordinátát és azt rakjuk bele.
Streamer_UpdateEx(playerid, Ide jön a játékos állásí pozíciója.);
playerid - Lekérjük a játékos ID -jét.
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
Streamer_UpdateEx(playerid,x,y,z);
GetPlayerPos - Játékosnak a Pozíciójának Lekérése ahol helyezkedik.
playerid - Játékosnak az ID -jének lekérése.
Float:x - A játékosnak az X pozícióját adja meg.
Float:y - Úgyan ez a helyzet a X pozícióval is csak ez már Y pozícióját adja meg.
Float:z - Ez is azt csinálja csak Z pozícióját adja meg a játékosnak ezért van az X,Y,Z pozíció.
Ez inkább egy könyebb megoldás, hogy miért? Ez autómatíkusan lekéri a Skin Választóban érkezõ játékosnak a pozícióját majd az objecteket megjeleníti neki nem kell a szerveren lévõ mentés és berakás
.