Szerző Téma: LimitPlayerMarkerRadius  (Megtekintve 859 alkalommal)

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
LimitPlayerMarkerRadius
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 23:25:25 »
0 Show voters
LimitPlayerMarkerRadius
Beállítja a játékosok radaron lévõ jelzõinek a látótávolságát.


Paraméterek:
 
(Float:marker_radius)

 
marker_radius    -    A jelzõ sugara (Lebegõpontos érték)
Visszatérések:
A funkciónak nincsenek visszatérési értékei.
Példa:
 
public OnGameModeInit()
{
    LimitPlayerMarkerRadius(100.0);
}

 
Megjegyzés:
Ez a funkció, a SA-MP 0.3a verzióban lett hozzáadva, ezért az elõbbi verziókban nem mûködik.
Hozzátartozó funkciók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/ShowPlayerMarkers\">ShowPlayerMarkers</A> : Beállítjuk hogy láthatóak legyenek-e a radaron lévõ jelzõk.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerMarkerForPlayer\">SetPlayerMarkerForPlayer</A> : Beállítja a játékosok jelzõit.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/LimitGlobalChatRadius\">LimitGlobalChatRadius</A> : Beállítja a globális chat sugarát.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/LimitPlayerMarkerRadius
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 29. - 23:33:13 írta Csabesz »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal