Szerző Téma: StopObject(objectid)  (Megtekintve 941 alkalommal)

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
StopObject(objectid)
« Dátum: 2011. február 12. - 15:55:19 »
0 Show voters
StopObject
Megállítja a tárgyat.
Paraméterek:
 
( objectid )

 
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, aminek a mozgatását megszeretnénk állítani.
Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket.
Példa a használatra:
 

new obj;
public OnGameModeInit()
{
    obj = CreateObject(980, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmd, \"/stopobject\", true) == 0)
    {
        StopObject(obj);
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
DestroyObject: Töröl egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
MoveObject: Mozgatni kezd egy tárgyat.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 01. - 20:53:03 írta kurta999 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal