SelectObject Lehetõségünk van kiválasztani egy adott objectet. OnPlayerSelectObject függvényel elõhívjuk, hogy a játékos melyik objectre kattintott. Ez a funkció 0.3e verzió során került be, kisebb verzióknál nem érvényes!
Paraméterek: ( playerid )
playerid - Megadjuk azt a játékost amelyik kiválasztotta a tárgyat.
Return - Ennek a kódnak nincsen visszatérése!
Példa: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/select\", true))
{
SelectObject(playerid);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"SERVER: Az object amelyikre rákattintottál azt modosítod!\");
return 1;
}
return 0;
}
Kapcsolandó Függvények:CreateObject - Tárgy létrehozása.
DestroyObject - Tárgy törlése.
MoveObject - Tárgy mozgatása.
EditObject - Tárgy módosítása.
EditPlayerObject - Tárgy modosítása a játékos számára.
EditAttachedObject - Hozzácsattolt tárgyak módosítása.
CancelEdit - Lemondjuk a tárgy szerkesztését.