SetPlayerName Ezzel a kóddal megtudjuk változtatni a játékos nevét a szerveren!Paraméter: ( playerid, name[ ] )
playerid - Játékos amelyiknek meg szeretnénk változtatni a nevét.
name[ ] - Játékos neve amire szeretnénk írni.
Return - Ha a játékos változtatott már nevet akkor 1 -re kell állítani, ha a játékosnak már 0 akkor használja már azt a nevet de ha -1 a visszatérése akkor túl hosszú a név vagy érvénytelen karaktereket írt.
A játékos nevének a megváltoztatása nem mindegy milyen karakterekkel van megváltoztatva, ékezetes vagy más olyan karaktert írunk be csatlakozáskor nem engedi fel a játékost a szerverre!Példa: if(strcmp(cmdtext, \"/superman\", true) == 0)
{
SetPlayerName(playerid, \"Superman\");
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/superman\", true) == 0)
{
switch(SetPlayerName(playerid, \"Superman\"))
{
case -1: SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"A nevedet már megváltoztattad Superman -re!\");
case 0: SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"A neved már Superman!\'\");
case 1: SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Érvénytelen karakterekkel van a Superman!\'\");
}
return 1;
}
Kapcsolandó Függvények:GetPlayerName - Játékos nevének lekérdezése.