Szerző Téma: SetVehicleZAngle(vehicleid, &Float:z_angl)  (Megtekintve 853 alkalommal)

SetVehicleZAngle(vehicleid, &Float:z_angl)
« Dátum: 2011. szeptember 20. - 23:15:35 »
0 Show voters
Beállítja egy bizonyos jármû rotációját.
Paraméterek:
(vehicleid, &Float:z_angl)
vehicleid   A jármû azonosító, amit elforgatunk.
Float:z_angl   Az a változó, amiben a forgatási szöget tároljuk.
 

Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.

Példa:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/flip\", true) == 0)
    {
        new currentveh;
        new Float:angle;
        currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
        GetVehicleZAngle(currentveh, angle);
        SetVehicleZAngle(currentveh, angle);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Your vehicle has been flipped.\");
        return 1;
    }
     return 0;
}[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 01. - 19:34:52 írta kurta999 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal