SetTimer Leírás:Ezzelel a függvénnyel idõzítõt avagy más néven Timert tudsz készíteni. A timereknek beállítunk egy adott idõt és amikor az adott idõ lejárt meghív egy függvényt vagy hasonlót.
Paraméterek: (funcname[], interval, repeating)
funcname[] A funkció/timer neve amit meg fogsz hívni
interval Az idõ miliszekundumban
repeating Hányszor ismétlõdjön a timer
Visszatérés:A timer ID-je amit elindítottunk.
!
Megjegyzés:-Egy Timer ID-ját sose használjuk kétszer. Használjuk a KillTimert() és adjuk meg a Timer ID-jét és ezzel leállítjuk az éppen akkor futó timert
-Ez a függvény muszáj meghívódjon és emiatt publicot használunk, ami azt eredményezi, hogy
forwardelve kell legyen.
- Sok timer használata memória / cpu lassúságot okoz.
Példa: forward message();
public OnGameModeInit()
{
print(\"Starting timer...\");
SetTimer(\"message\", 1000, false); // Timer 1000 milliszekundumos (1 másodperces. - 1000 ms = 1 mp)
}
public message()
{
print(\"1 másodperc letelt.\");
}
Kapcsolódó függvények: SetTimerEx:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerEx\'>
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerEx
KillTimer:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/KillTimer