Szerző Téma: SetTimer  (Megtekintve 1060 alkalommal)

SetTimer
« Dátum: 2013. július 20. - 19:12:53 »
0 Show voters
SetTimer
 
Leírás:
Ezzelel a függvénnyel idõzítõt avagy más néven Timert tudsz készíteni. A timereknek beállítunk egy adott idõt és amikor az adott idõ lejárt meghív egy függvényt vagy hasonlót.
Paraméterek:
 
(funcname[], interval, repeating)

 
funcname[]   A funkció/timer neve amit meg fogsz hívni
interval   Az idõ miliszekundumban
repeating   Hányszor ismétlõdjön a timer
Visszatérés:
A timer ID-je amit elindítottunk.
!Megjegyzés:
-Egy Timer ID-ját sose használjuk kétszer. Használjuk a KillTimert() és adjuk meg a Timer ID-jét és ezzel leállítjuk az éppen akkor futó timert
-Ez a függvény muszáj meghívódjon és emiatt publicot használunk, ami azt eredményezi, hogy forwardelve kell legyen.
- Sok timer használata memória / cpu lassúságot okoz.
Példa:
 
forward message();
public OnGameModeInit()
{
    print(\"Starting timer...\");
    SetTimer(\"message\", 1000, false); // Timer 1000 milliszekundumos (1 másodperces. - 1000 ms = 1 mp)
}
public message()
{
    print(\"1 másodperc letelt.\");
}

 


Kapcsolódó függvények:

 
SetTimerEx: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerEx\'>http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerEx
KillTimer: http://wiki.sa-mp.com/wiki/KillTimer
 
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 30. - 15:21:42 írta SnooP »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal