SetSpawnInfo
Ez arra szolgál, hogy egy adott játékosnak megváltoztassuk a spawnolási információit. Tehát amikor spawnol, milyen csapatban legyen, mi legyen a skine milyen fegyverei legyenek hány lõszerrel, és persze, hogy milyen pozíción spawnoljon le.
Paraméterei:
playerid A játékos azonosítója, akinek megakarod változtatni a spawnolási információit
csapat(team) A csapat azonosítója amelyikbe beakarod tenni. Ha nem akarod ezt használni írj nullát.
skin A játékos \"kinézete\" amikor \"megszületik\"
Float: X, Float: Y, Float: Z, Float: Angle A játékos pozíciója, ahova szeretnéd, hogy spawnoljon.
fegyver1 A játékos elsõ fegyvere
fegyver1 lõszerei A játékos elsõ fegyverében lévõ lõszerek.
így tovább kettes, hármas fegyverrel
Visszatérések: Ennek a funkciónak nincsen visszatérési értéke
Általában OnPlayerSpawn vagy/és OnPlayerRequestSpawn alatt mûködik crash biztosan, de máshol is lehet használni.
Egy példa a használatára:
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
// Itt az összes player lespawnol
// CJ skinnel aminek az azonosítója: 0. Las Venturasban fognak \"megszületni\"
// 36 lõszeres SawnOff-Shotgun-nal és 150 lõszeres Tec9-el a kezükben
SetSpawnInfo( playerid, 0, 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0 );
}
Igen, nagyjából a wikipédiáról másoltam!
Ha valami hibát vétettem, kérem jelezzétek!