SetPlayerObjectMaterialText Leírás:Egy adott játékos-object textúrájára írhatunk saját szöveget (aki nem tudná: Van globális object, amit mindenki lát, és van játékos object amit csak az adott játékos lát).
Paraméterek: (playerid, objectid, text[], materialindex = 0, materialsize = OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, fontface[] = \"Arial\", fontsize = 24, bold = 1, fontcolor = 0xFFFFFFFF, backcolor = 0, textalignment = 0)
playerid Annak a játékosnak az ID-je akinek a player-objectjére akarunk saját szöveget írni objectid Az object ID amelyikre szeretnénk szöveget írni text A szöveg materialindex Az object materialja ( úgymond külsejének mondható) amire szeretnénk a szöveget írni materialsize Az object materiáljának a mérete. A méretekért kattints ide fontface Betütípus (Alap: Arial). fontsize Szöveg mérete (Alap: 24) (Max: 255). bold Félkövér legyen-e a szöveg. 1-ha igen, 0-ha nem(Alap: 1). fontcolor Szöveg színe ARGB formában (Alap:Fehér). backcolor Háttér színe ARGB formában (Alap: None (átlátszó)). textalignment Az adott szöveg elhelyezése az object textúráján (balra, középre, jobbra). Az alapméretezett a bal oldal, és az alignmentek állításáért kattints ide (Alap: Left(bal)). |
VisszatérésEnnek a függvénynek nincs speciális visszatérése
!Megjegyzés
-Ez a függvény a SA:MP 0.3e verziójához lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy.
-
Be lehet ágyazni színeket a szövegünkhöz.
Példa: if (strcmp(\"/text\", cmdtext, true) == 0)
{
new myobject = CreatePlayerObject(playerid, 19353, 0, 0, 10, 0.0, 0.0, 90.0); //create the object
SetPlayerObjectMaterialText(playerid, myobject, \"SA-MP {FFFFFF}0.3{008500}e {FF8200}RC7\", 0, OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128,\\
\"Arial\", 28, 0, 0xFFFF8200, 0xFF000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER);
// Az objectre \"SA-MP 0.3e RC7\" van írva,Narancs színnel és fekete háttérel.
return 1;
}
Kapcsolódó függvények:SetObjectMaterialText:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectMaterialTextSetPlayerObjectMaterial:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectMaterial