SetPlayerObjectMaterial Leírás:Kicseréli egy játékos-object textúráját egy megadott textúrára (aki nem tudná: Van globális object, amit mindenki lát, és van játékos object amit csak az adott játékos lát).
Paraméterek:
(playerid, objectid, materialindex, modelid, txdname[], texturename[], materialcolor)
playerid A játékos ID je akinek szeretnénk az adott objectjének új textúrát addni. objectid Az objet id-je amelyiket át alakitani szeretnéd materialindex Az objectnek a material ID-je (úgymond kûlsõ része amit akár színezhetünk) amelyiket ki akarjuk cserélni. modelid Annak az objectnek a modeljének az ID-je amelyiknek a textúráját egy új objectre szeretnénk rárakni. Használd a 0-át ha az alphat (alapméretezett) akarod. Használd a -1-et ha az adott object színét akarod cserélni új textúra nélkül, txdname A txd fájl neve amiben a kicserélendõ textúra van. (használd a \"none\" szót ha nem igényeled a textúrát) texturename A textúra neve amire akarod cserélni az objected textúráját (használd a \"none\" szót ha nem igényeled ezt a paramétert) materialcolor Az adott tárgy színe amit integer vagy hex ARGB színformátumban kell megadni. Használd a 0-át ha meg akarod tartani az eredeti színt. |
VisszatérésEnnek a függvénynek nincs speciális visszatérése
!Megjegyzés
-Ez a függvény SA:MP 0.3e verziójában lett hozzáadva így a korábbiakban nem mûködik.
-Színezésnél muszáj ARGB színformátumot használni és nem RGBA-t ahogy a SendClientMessageknél és egyéb helyeken
Példa: public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/csere\",true))
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z; // Létrehozunk tizedestört (float) változókat
new myobject; // Létrehozzuk azt a változót ami az objectünk értékét fogja eltárolni
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Lekérjük a játékos X, Y, Z koordinátáját és eltároljuk a visszatérési értéket a fent szereplõ változókba
myobject = CreatePlayerObject(19371, X, Y, Z+0.5, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0); // a myobject értéke egyenlõ a létrehoztott objectbe amiben szerepelnek a játékos koordinátái. Fontos Játékos-Objecteh hozzunk létre mert csak annak lehet cserélni a játékos-object textúráját.
SetPlayerObjectMaterial(myobject, 0, 19341, \"egg_texts\", \"easter_egg01\", 0xFFFFFFFF); // Átállítottuk az objectünk textúráját az 19341-es object textúrájára
return 1;
}
return 0;
}
Kapcsolódó függvények:SetObjectMaterial:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectMaterialEredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectMaterial