Szerző Téma: SetPlayerObjectMaterial  (Megtekintve 647 alkalommal)

SetPlayerObjectMaterial
« Dátum: 2013. Július 20. - 17:00:42 »
0 Show voters
SetPlayerObjectMaterial
 
Leírás:
Kicseréli egy játékos-object textúráját egy megadott textúrára (aki nem tudná: Van globális object, amit mindenki lát, és van játékos object amit csak az adott játékos lát).
Paraméterek:


 
(playerid, objectid, materialindex, modelid, txdname[], texturename[], materialcolor)

 
playerid   A játékos ID je akinek szeretnénk az adott objectjének új textúrát addni.
objectid   Az objet id-je amelyiket át alakitani szeretnéd
materialindex    Az objectnek a material ID-je  (úgymond kûlsõ része amit akár színezhetünk) amelyiket ki akarjuk cserélni.
modelid    Annak az objectnek a modeljének az ID-je amelyiknek a textúráját egy új objectre szeretnénk rárakni. Használd a 0-át ha az alphat (alapméretezett) akarod. Használd a -1-et ha az adott object színét akarod cserélni új textúra nélkül,
txdname      A txd fájl neve amiben a kicserélendõ textúra van. (használd a \"none\" szót ha nem igényeled a textúrát)
texturename   A textúra neve amire akarod cserélni az objected textúráját (használd a \"none\" szót ha nem igényeled ezt a paramétert)
materialcolor   Az adott tárgy színe amit integer vagy hex ARGB színformátumban kell megadni. Használd a 0-át ha meg akarod tartani az eredeti színt.
Visszatérés
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérése
!Megjegyzés
-Ez a függvény SA:MP 0.3e verziójában lett hozzáadva így a korábbiakban nem mûködik.
-Színezésnél muszáj ARGB színformátumot használni és nem RGBA-t ahogy a SendClientMessageknél és egyéb helyeken
Példa:
 
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/csere\",true))
    {
        new Float:X, Float:Y, Float:Z; // Létrehozunk tizedestört (float) változókat
        new myobject; // Létrehozzuk azt a változót ami az objectünk értékét fogja eltárolni
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Lekérjük a játékos X, Y, Z koordinátáját és eltároljuk a visszatérési értéket a fent szereplõ változókba
        myobject = CreatePlayerObject(19371, X, Y, Z+0.5, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0); // a myobject értéke egyenlõ a létrehoztott objectbe amiben szerepelnek a játékos koordinátái. Fontos Játékos-Objecteh hozzunk létre mert csak annak lehet cserélni a játékos-object textúráját.
        SetPlayerObjectMaterial(myobject, 0, 19341, \"egg_texts\", \"easter_egg01\", 0xFFFFFFFF); // Átállítottuk az objectünk textúráját az 19341-es object textúrájára
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Kapcsolódó függvények:
SetObjectMaterial: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectMaterial
Eredeti téma:

http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectMaterial
« Utoljára szerkesztve: 2013. Július 30. - 13:38:49 írta SnooP »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal