Szerző Téma: AddStaticPickup  (Megtekintve 945 alkalommal)

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
AddStaticPickup
« Dátum: 2013. Január 08. - 16:54:16 »
0 Show voters
AddStaticPickup
Ez a függvény egy pickupot hoz létre a játékban.


Paraméterek:
 
(model, type, Float:X, Float:Y, Float:Z, Virtualworld)

 
Magyarázat:
model - A pickup modell ID-je.
type - A pickup spawnolási típusának ID-je.
Float:X - A pickup pozíciójának X pontja.
Float:Y - A pickup pozíciójának Y pontja.
Float:Z - A pickup pozíciójának Z pontja.
virtualworld - Ezzel adod meg, hogy a pickup melyik virtuális világba spawnoljon.
Visszatérés - A visszatérés: 1, ha a pickup létrehozása sikeres.
Megjegyzés - A függvényhez nem kapcsolható ID, ami alapján azonosítani tudjuk pl. az OnPlayerPickUpPickup eljárás alatt; ellenben a CreatePickup függvénnyel.
Példa a használatra:
 

public OnGameModeInit( )
{
    // Egy kevlár-pickup létrehozása
    AddStaticPickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191, 0);
    // Egy élet-pickup létrehozása, pont jobbra a kevlár mellé.
    AddStaticPickup(1240, 2, 1506.3359, 1432.3585, 10.1191, 0);
    //
    return 1;
}

 
Kapcsolódó eljárások
 

Kapcsolódó függvények
 

Eredeti téma: Katt
« Utoljára szerkesztve: 2013. Július 30. - 15:46:47 írta SnooP »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal