Szerző Téma: SetPlayerAttachedObject  (Megtekintve 1422 alkalommal)

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
SetPlayerAttachedObject
« Dátum: 2013. Augusztus 25. - 15:10:04 »
+3 Show voters
SetPlayerAttachedObject
Az adott játékos egyik csontjára csatol egy tárgyat.


Paraméterek
 
(playerid, index, modelid, bone, Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fScaleX, Float:fScaleY, Float:fScaleZ, materialcolor1, materialcolor2)

 
playerid      A játékos id-je akinek rácsatoljuk a tárgyat.
index          Ez úgy mûködik mint egy slot (tárhely). !0.3d-tól 0-9ig míg a régebbi verzióknál 0-4ig lehet.
modelid     A tárgy id-je, amit szeretnénk csatolni a játékosra. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/Objects\">Object ID</A>
bone          A csont id-je amire szeretnénk a tárgyat csatolni.



Csont ID-k:
0 - Nem használt (a kliens összeomlik tõle)
1 - Gerinc
2 - Fej
3 - Bal felkar
4 - Jobb felkar
5 - Bal kéz
6 - Jobb kéz
7 - Bal comb
8 - Jobb comb
9 - Bal láb
10 - Jobb láb
11 - Jobb lábszár
12 - Bal lábszár
13 - Bal alkar
14 - Jobb alkar
15 - Bal kulcscsont(Váll)
16 - Jobb kulcscsont (Váll)
17 - Nyak
18 - Állkapocs
 
fOffsetX     (Opcionális) A tárgy X-toló tengelye
fOffsetY     (Opcionális) A tárgy Y-toló tengelye
fOffsetZ     (Opcionális) A tárgy Z-toló tengelye
fRotX          (Opcionális) A tárgy X-forgás tengelye
fRotY          (Opcionális) A tárgy Y-forgás tengelye
fRotZ          (Opcionális) A tárgy Z-forgás tengelye
fScaleX       (Opcionális) A tárgy X-tengely mérete
fScaley        (Opcionális) A tárgy Y-tengely mérete
fScalez        (Opcionális) A tárgy Z-tengely mérete
materialcolor1   (Opcionális) A tárgy elsõdleges színbeállítása, egész számmal, hexadecimális vagy ARGB szín formátummal
materialcolor2   (Opcionális)A tárgy másodlagos színbeállítása, egész számmal, hexadecimális vagy ARGB szín formátummal
Visszatérések:
0 - Sikertelen
1 - Sikeres
Példa:
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 1609, 2); //Rácsatoltunk a játékos fejére egy teknõs tárgyat a 3. tárhelyen
    SetPlayerAttachedObject(playerid, 4, 19487, 2, 0.101, -0.0, 0.0, 5.50, 84.60, 83.7, 1, 1, 1, 0xFF00FF00);
//Itt rácsatoltunk egy fehér sapkát a játékos fejére, ami zöld és a negyedik tárhelyen található
    return 1;
}

 
Fontos Megjegyzés:
Mint ahogy leírtam a tárhelynél, a 0.3d-tõl újabb verziókban maximum 9 tárgyat lehet csatlakoztatni, régebbi verzióknál maximum 4-et.
Ez a funkció külön CreateObject/CreatePlayerObject típusokat használ.
Ez a funkció a SA-MP 0.3c verziónál lett hozzáadva, ezért a régebbi verzióknál nem mûködik.
Hozzátartozó funkciók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemovePlayerAttachedObject\">RemovePlayerAttachedObject</A>  Törli a csatolt tárgyat az adott játékosról
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerAttachedObjectSlotUsed\">IsPlayerAttachedObjectSlotUsed</A> Ellenõrzi, hogy az adott tárhelyen található-e tárgy.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/EditAttachedObject\">EditAttachedObject</A> Szerkezteni lehet vele a játékosra csatolt tárgyat.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerAttachedObject
« Utoljára szerkesztve: 2013. Augusztus 25. - 19:08:38 írta Csabesz »

SetPlayerAttachedObject
« Válasz #1 Dátum: 2013. Augusztus 25. - 15:11:51 »
+1 Show voters
Mintha csak az eredetit látnám.. :D szép lett

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
SetPlayerAttachedObject
« Válasz #2 Dátum: 2013. Augusztus 25. - 16:18:26 »
+1 Show voters
Köszi! :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal