TextDrawSetPreviewVehCol Ez a fúnkció 0.3a verzió során került be, kisebb verzióknál nem érvényes!
A kód segitségével megadjuk a 3D képen látható jármû színét.Paraméterek ( Text:text, color1, color2 )
text - Szöveg megadása.
color1 - Az elsõ szín megadása.
color2 - Második szín megadása.
VisszatérésEnnek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
Példa new Text:textdraw;
public OnGameModeInit( )
{
textdraw = TextDrawCreate(320.0, 240.0, \"_\");
TextDrawFont(textdraw, TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW);
TextDrawUseBox(textdraw, 1);
TextDrawBoxColor(textdraw, 0x000000FF);
TextDrawTextSize(textdraw, 40.0, 40.0);
TextDrawSetPreviewModel(textdraw, 411); // Megjelenti a 411 jármûvet( Infernust ).
TextDrawSetPreviewVehCol(textdraw, 6, 6); // Megadjuk az infernus jármû színét ami sárga.
return 1;
}
[/img]
Figyelem! Hogy ez a fúnkció ahoz, hogy mûködjön kötelezõ használni TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW betütípúst, másképpen nem lehetséges elõkészíteni!Kapcsolandó FúnkciókTextDrawSetPreviewModel - Textdraw tárgyának beállítása.
TextDrawSetPreviewRot - Textdraw mozgatása/forgatása.
TextDrawFont - Textdraw betütípús beállítása.
Kapcsolandó Callback
OnPlayerClickTextDraw - Lekérdezi, hogy a játékos ráklikkelt a textdrawra!
Eredeti Link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetPreviewVehCol