SetObjectMaterialText Ismertetõ
Egy adott object textúrájára írhatunk saját szöveget.
Paraméterek
(objectid, text[], materialindex = 0, materialsize = OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, fontface[] = \"Arial\", fontsize = 24, bold = 1, fontcolor = 0xFFFFFFFF, backcolor = 0, textalignment = 0)
objectid Az object ID amelyikre szeretnénk szöveget írni
text A szöveg
materialindex Az object materialja ( úgymond külsejének mondható) amire szeretnénk a szöveget írni
materialsize Az object materiáljának a mérete. A méretekért
kattints idefontface Betûtípus
fontsize Betûtípus mérete (max 255)
bold Félkövér legyen-e a szöveg.
1-ha igen,
0-ha nem
fontcolor Szöveg színe ARGB formában
backcolor Háttér színe ARGB formában
textalignment Az adott szöveg elhelyezése az object textúráján (balra, középre, jobbra). Az alapméretezett a bal oldal, és az alignmentek állításáért
kattints ideVisszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
!Megjegyzés
-Ez a függvény a SA:MP 0.3e verziójához lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy.
-
Be lehet ágyazni színeket a szövegünkhöz.
Példascript
if (strcmp(\"/text\", cmdtext, true) == 0)
{
new myobject = CreateObject(19353, 0, 0, 10, 0.0, 0.0, 90.0); //create the object
SetObjectMaterialText(myobject, \"SA-MP {FFFFFF}0.3{008500}e {FF8200}RC7\", 0, OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128,\\
\"Arial\", 28, 0, 0xFFFF8200, 0xFF000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER);
// Az objectre \"SA-MP 0.3e RC7\" van írva,Narancs színnel és fekete háttérel.
return 1;
}