Szerző Téma: SetObjectMaterial  (Megtekintve 1169 alkalommal)

SetObjectMaterial
« Dátum: 2013. július 19. - 20:32:10 »
+1 Show voters
SetObjectMaterial
 
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével adhatunk objectjeinknek új textúrát.
Paraméterek
 
(objectid, materialindex, modelid, txdname[], texturename[], materialcolor)

 
objectid   Az objet id-je amelyiket át alakitani szeretnéd
materialindex   Az objectnek a material ID-je  (úgymond kûlsõ része amit akár színezhetünk) amelyiket ki akarjuk cserélni.
modelid  Annak az objectnek a modeljének az ID-je amelyiknek a textúráját egy új objectre szeretnénk rárakni. Használd a 0-át ha az alphat (alapot) akarod. Használd a -1-et ha az adott object színét akarod cserélni új textúra nélkül
txdname   A txd fájl neve amiben a kicserélendõ textúra van. (használd a \"none\" szót ha nem igényeled a textúrát)
texturename   A textúra neve amire akarod cserélni az objected textúráját (használd a \"none\" szót ha nem igényeled ezt a paramétert)
materialcolor   Az adott tárgy színe amit integer vagy hex ARGB színformátumban kell megadni. Használd a 0-át ha meg akarod tartani az eredeti színt.
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
!Megjegyzés
-Ez a függvény SA:MP 0.3e verziójában lett hozzáadva így a korábbiakban nem mûködik.
-Színezésnél muszáj ARGB színformátumot használni és nem RGBA-t ahogy a SendClientMessageknél és egyéb helyeken
 
Példascript
 
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/csere\",true))
    {
        new Float:X, Float:Y, Float:Z; // Létrehozunk tizedestört (float) változókat
        new myobject; // Létrehozzuk azt a változót ami az objectünk értékét fogja eltárolni
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Lekérjük a játékos X, Y, Z koordinátáját és eltároljuk a visszatérési értéket a fent szereplõ változókba
        myobject = CreateObject(19371, X, Y, Z+0.5, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0); // a myobject értéke egyenlõ a létrehoztott objectbe amiben szerepelnek a játékos koordinátáji
        SetObjectMaterial(myobject, 0, 19341, \"egg_texts\", \"easter_egg01\", 0xFFFFFFFF); // Átállítottuk az objectünk textúráját az 19341-es object textúrájára
        return 1;
    }
    return 0;
}

 

« Utoljára szerkesztve: 2013. július 30. - 13:35:48 írta SnooP »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal