RemoveBuildingForPlayerLeírás:Ennek a függvénynek a segítségével objecteket valamit épületeket tudunk törölni az adott játékosnak a megadott körvonalon belül.
Paraméterek: (playerid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRadius)
playerid - A playerid paraméter az annak a játékosnak az azonosítója (ID-je)akinek törölni akarjuk az objectet
modelid Az object modeljének az azonosítója (ID-ja) amelyiket törölni akarod
Float:fX X koordinátája az objectnek ameiket törölni akarod
Float:fY Y koordinátája az objectnek ameiket törölni akarod
Float:fZ Z koordinátája az objectnek ameiket törölni akarod
Float:fRadius Az adott object körvonala. Ezen a meghatározott körvonalon belül az összes object törlõdni fog.
Visszatérési értékEnnek az függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
-Ez a függvény csak 0.3d és újabb verzióval mûködik!
Törlõ programObjectek pontos törlésére használhatjuk JernejL Map Editorját. Bõvebben róla
itt olvashatsz!Példa: public OnPlayerConnect(playerid)
{
// Ha a játékos csatlakozik a \"615\" ID veg_tree3 törölve lessz 200.0-as körvonal távolságban.
// Ez a pont: 0.0, 0.0, 0.0, ez San Andreas közepe
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 615, 0.0, 0.0, 0.0, 200.0);
return 1;
}
Kapcsolódó függvények:DestroyObject:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyObjectDestroyPlayerObject:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPlayerObjectEredeti link:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemoveBuildingForPlayer