PlayerTextDrawTextSize
Ismertetõ
Beállíthatjuk vele egy Player-Textdraw méretét (Ha box akkor PlayerTextDrawUseBox engedélyezve kell legyen és/vagy egy kattinható felület amit PlayerTextDrawSetSelectable tudunk megoldani)
Paraméterek
(playerid, PlayerText:text, Float:x, Float:y)
playerid -A játékos azonosítója (ID-je)
text - A Textdraw azonosítója (ID-je, Változó, Tömb)
Float:x - X Tengely amely engedélyi a balra-jobba való mozgatását a Textdrawnak 640x480 rácsban, mint a TextDrawCreatenél
Float:y - Y Tengely amely engedélyi a fel-le való mozgatását a Textdrawnak 640x480 rácsban, mint a TextDrawCreatenél
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
- A Player-Textdrawok a SA:MP 0.3e verziójában jelentek meg így a hozzájuk tartozó függvények régebbi verziónál nem mûködnek
- Hogyha PlayerTextDrawAlignmentel állítod be Textdraw pozcióját, és az Alignment értéke egyenlõ 1-el (bal oldal) akkor az X és Y koordináták a bal felsõ sarokba viszik a textdrawot. Ha az érték 2 (közép) akkor az X és Y koordináták meg kell legyenek fordítva (cseréld meg a kettõt) és az X koordináta lesz a szélessége a boxnak. Ha az alignment egyenlõ 3-al (jobb oldal) akkor az X és Y koordináták a box jobb oldalán helyezkednek el.
-A textdraw box 3.0-tõl megy felfelé (magasságban) és balra pedig egyenlõ az eredeti TextDrawCreate értékével.
-Ez a függvény meghatározza a kattintható területet egy textdrawon, ha használjuk a PlayerTextDrawSetSelectable függvényt ami elhatározza, hogy lehet-e rákattintani egy adott textdrawra vagy sem.
Példascript
MyTextDraw = CreatePlayerTextDraw(playerid, 100.0, 33.0,\"Létrehozzuk a textdrawot\");
PlayerTextDrawTextSize(playerid, MyTextDraw, 2.0, 3.6); // Beállítjuk a nagyságát