Szerző Téma: PlayerTextDrawSetString  (Megtekintve 993 alkalommal)

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
PlayerTextDrawSetString
« Dátum: 2013. Július 09. - 16:07:13 »
0 Show voters
PlayerTextDrawSetString
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy kicseréli a player-textdraw szövegét.
Paraméterek
 
(playerid, PlayerText:text, string[])

 
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
text - A textdraw azonosítója (Lehet: ID-je, Változó, Tömb)
string - Az új karakterlánc
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
!Megjegyzések
- A Player-Textdrawok a SA:MP 0.3e Verziójában lettek hozzáadva így ezek függvényei nem mûködnek a korábbi verziókban
-A karakterlánc hosszúsága ne lépje túl a megengedett limitet. A limitekért ide kattints
Példascript
 

new PlayerText:pVehicleHealthTD[MAX_PLAYERS]; // Létrehozzuk a Textdrawunk azonosítóját
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(newstate == 2) // Ha sofõrként ül be
    {
        pVehicleHealthTD[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, x, y, \" \"); // Létrehozzuk a Textdrawot (Az X, Y kordinátát ki kell tölteni és szöveget is kell írni külnöben ha nincs szöveg crasel a játékos)
        PlayerTextDrawShow(playerid, pVehicleHealthTD[playerid]); // Megjelenítjük a Textdrawot a kocsi életérõl
        // Beállítunk egy folyamatosan frissülõ timert, ha esetlegesen sérülne az autó más adat legyen
        pVehicleHealthTimer[playerid] = SetTimerEx(\"vhealth_td_update\", 1000, true, \"i\", playerid);
    }
    if(oldstate == 2) // Ha kiszáll az autóból
    {
        KillTimer(pVehicleHealthTD[playerid]); // Leállítjuk a Timert
        PlayerTextDrawDestroy(playerid, pVehicleHealthTD[playerid]); // Kitöröljük a Textdrawot
    }
}
public vhealth_td_update(playerid) // A timer alatt mi történjen
{
    new tdstring[32], Float:vHealth; // Lérehozunk két változót az egyik egy string lesz, a másik a kocsi hp-jának az életét tároló változó
    GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), vHealth); // Lekérdezzük a kocsi életét
    format(tdstring, sizeof(tdstring), \"Vehicle Health: %0f\", vHealth); // Megformázzuk üzenetben
    PlayerTextDrawSetString(playerid, pVehicleHealthTD[playerid], tdstring); // Átírjuk a Textdrawot az új HP-val, amit 1 másodpercenként leellenõriz
    return 1;
}
// A készítõ és véleményem szerint is ez egy nagyon jól demonstráló kis kód, hogy hol tudjuk alkalmazni ezt a string cserét

 

« Utoljára szerkesztve: 2013. Július 12. - 15:10:01 írta SnooP »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal