PlayerTextDrawSetPreviewRot
Ismertetõ
Ezzel lehet a 3D modelnézõben állítani az emberek/tárgyak/objectet fogási szögét ( Ergo: Ha berakod a listába CJ Skinét alapméretezetten szemben áll, ezzel a függvénnyel viszont meg tudod forgatni és a hátát látod)
Paraméterei
(playerid, PlayerText:text, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fZoom)
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
text- A textdraw azonosítója ( Ez lehet: ID, Változó, Tömb értéke is)
Float:fRotX - X rotáció értéke
Float:fRotY - Y rotáció értéke
Float:fRotZ - Z rotáció értéke
Float:fZoom - Közelítés értéke. Az alapméretezett az
1.0, ezt lehet növelni és csökkenteni is attól függõen milyen közel vagy távol akarjuk látni a modelt.
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
- Ez a függvény a SA:MP 0.3x verziója óta érvényes így a korábbi verziókban nem fog mûködni
- A textdrawnak muszáj TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW betûtípusa legyen, különben a függvény nem fog mûködni.
Példascript
new PlayerText:textdraw; // Textdraw azonosítója
public OnPlayerConnect(playerid)
{
textdraw = CreatePlayerTextDraw(playerid, 320.0, 240.0, \"_\"); // Létrehozzuk a textdrawot de szöveg nélkül \'_\' mivel ezt nem veszi betünek
PlayerTextDrawFont(playerid, textdraw, TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW); // Beállítjuk a függvényhez tartozó betütípusát
PlayerTextDrawUseBox(playerid, textdraw, 1); // Létrehozunk neki egy Boxot
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, textdraw, 0x000000FF); // Beállítjuk a box színét
PlayerTextDrawTextSize(playerid, textdraw, 40.0, 40.0); // Beállítja a box méretét
PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, textdraw, 411); // Beállítjuk modelnek az infernust
//PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, textdraw, 0); // Ezzel lehetne CJ Skinét
//PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, textdraw, 18646); //Ezzel meg a rendõrautó villogó objectet
PlayerTextDrawSetPreviewRot(playerid, textdraw, -10.0, 0.0, -20.0, 1.0); // Beállítjuk a rotációját a modelnek
PlayerTextDrawShow(playerid, textdraw); // Megjelenítjük a Textdrawot
return 1;
}