PlayerTextDrawFont
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével beállíthatjuk, hogy a szövegünk amit Textdraw formájában jelenítünk meg, milyen betûtípusú legyen.
Paraméterei
(playerid, PlayerText:text, font)
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)
text - A textdrawunk ID-je (Ami nem feltétlen kell legyen egyenlõ a playerid-val, mint majd azt a példasciptben is láthatjátok értéke egyenlõ lehet egy változóval vagy egy tömbbel is)
font - 4 betûtípus érhetõ el. Ha 3 felett adjuk meg az értékét akkor nem fogja megjeleníteni a kliens, ha 16 felett ki crasheli a játékost.
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
Betûtípusok
Elérhetõ betûtípusokhttp://wiki.sa-mp.com/wroot/images2/2/26/Textdraw_Fonts.png[/img]
!Megjegyzések
-A Player-Textdrawok a SA:MP 0.3e kliensében lettek hozzáadva, így a hozzá tartozó függvények nem mennek a korábbi verziókban.
Példascript
new PlayerText:welcomeText[MAX_PLAYERS]; // Textdrawunk ID-je
public OnPlayerConnect(playerid)
{
welcomeText[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 240.0, 580.0, \"Üdvözöllek a sampfórumon\"); // Elõször létrehozzuk a Textdrawot
PlayerTextDrawFont(playerid, welcomeText[playerid], 2); // Beállítja a betûtípusát 2-re!
return 1;
}