ApplyAnimation ez egy olyan függvény ami egy adott játékosnak egy animációt add vagyis egy stítlust mint például táncolást, leülést vagy más dolgot.
Paraméterek
(playerid, animlib[], animname[], Float:fDelta, loop, lockx, locky, freeze, time, forcesync)
playerid - A Játékosnak az ID -je a szerveren.
animlib[] - Az Animáció könyvtár megadása.
animname[] - A Neve a megadott Animációnak.
fDelta - Az Animációnak az indítási sebessége.
loop - Állísd 1 -re a loopot de ha 0 -ra teszed akkor csak egyszer hajtja végre az animációt.
lockx - Állísd vissza 0 -ra, hogy visszatérjen játékos az eredeti helyzetbe x animáció után teljes a mozgó animációk. Az ellenkezõ hatás akkor következik be ha 1-re állítjuk.
locky - Állítsuk0-ra, hogy visszatérjen az eredeti játékos y pozícióra követõen teljes a mozgó animációk. Az ellenkezõ hatása akkor jelenik meg ha 1-re állítjuk.
freeze - Megfagyasztja a játékost és a pozíció után az animáció befejezõdik.
time - Ez egy ezredmásodperces Timer. A soha véget nem érõ loop kell legyen 0 -ra állítva!.
forcesync - Állítsa 1 -re a playerid szinkronizálása animációt nem add a többi játékosnak minden esetben (opcionális).
Return - Ez a függvény nem add vissza egy adott értéket sem.
Példa Függvény
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"WALK_DRUNK\",4.1,1,1,1,1,1,1);
Több féle animációt lehet megadni a játékosnak innen lehet keresni:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Animations Megjegyzés! A \"forcesync \'opcionális paraméter, amely alapértelmezett a 0 -ra. A legtöbb esetben nem szükséges mivel a játékosok sync animációba ejti magukat. A \"forcesync \'paramétert lehet kényszeríteni az összes játékosnak, hogy lássa. Ez hasznos lehet olyan esetekben, amikor a játékos nem tudja szinkronizálni az animációt magukon, ezér van, hogy például megál az animáció a játékosnál.
Eredeti Link:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/ApplyAnimationMagyarosítás: ZyZu