PlayAudioStreamForPlayer
Ezzel a funkcióval audiostream-ot tudsz lejátszani a játékosnak url cím alapján. A playerid & url paraméteren kívül az összes csak optionális paraméter.
Megjegyzés: A zene csak akkor fog szólni, ha a rádió hangereje nincs levéve. Akinek lejátszik egy zenét, annak megjelenik a zene URL címe. Ezt az /audiomsg parancsal lehet kikapcsolni.Paraméterek: ( playerid, url[], Float:posX = 0.0, Float:posY = 0.0, Float:posZ = 0.0, Float:distance = 50.0, usepos = 0 )
playerid A játékos azonosítója, akinek le akarjuk játszani a zenét.
url[] A zene elérési helye (url). Támogatott formátumok mp3 és ogg/vorbis.
Float:PosX Az X kordináta, ahol a zene szóljon. Default 0.0. Ez csak akkor van hatásssal, ha az usepos 1-re van állítva.
Float:PosY Az Y kordináta, ahol a zene szóljon. Default 0.0. Ez csak akkor van hatásssal, ha az usepos 1-re van állítva.
Float:PosZ Az Z kordináta, ahol a zene szóljon. Default 0.0. Ez csak akkor van hatásssal, ha az usepos 1-re van állítva.
Float:distance A távolság, hogy milyen messzirõl lehessen hallani a zenét. Ez csak akkor van hatásssal, ha az usepos 1-re van állítva.
usepos Használja-e a 3D-s lejátszást. Ha ezt kikapcsolod, akkor mindig fog szólni a zene, nemcsak a megadott kordinátákon belül. Alapból kivan kapcsolva.
Visszatérés Ez az funkció nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:[pawn]
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/play radio\", cmdtext, true) == 0)
{
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"
http://somafm.com/tags.pls\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/radio in my pos\", cmdtext, true) == 0)
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Distance = 5.0;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"
http://somafm.com/tags.pls\", X, Y, Z, Distance, 1);
return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
Kapcsolódó függvények
StopAudioStreamForPlayer: Megállítja a jelenleg lejátszott zenét a játékosnak.
PlayerPlaySound: Lejátszik egy hangot a játékosnak.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayAudioStreamForPlayer