GetPlayerLastShotVectors
Lekérdezi a játékos utolsó lövési vektor pozícióit.
Paraméterei (playerid, &Float:fOriginX, &Float:fOriginY, &Float:fOriginZ, &Float:fHitPosX, &Float:fHitPosY, &Float:fHitPosZ)
 | playerid | A játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni. | 
| fOriginX | A kezdõpont X pozíciója. | 
| fOriginY | A kezdõpont Y pozíciója. | 
| fOriginZ | A kezdõpont Z pozíciója. | 
| fHitPosX | A célpont X pozíciója. | 
| fHitPosY | A célpont Y pozíciója. | 
| fHitPosZ | A célpont Z pozíciója. | 
| Visszatérése | Nincs visszatérési értéke. A pozíciókat a funkció paraméterei tárolja. | 
 public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/lastshot\", true) == 0)
    {
new Float:v[6],s[50];
GetPlayerLastShotVectors(playerid,v[0],v[1],v[2],v[3],v[4],v[5]);
format(s,sizeof(s),\"Kezdeti pont:%0.2f,%0.2f,%0.2f|Célpont:%0.2f,%0.2f,%0.2f\",v[0],v[1],v[2],v[3],v[4],v[5]);
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
}
return 0;
}
 Kapcsolódó funckiókGetPlayerWeaponDataGetPlayerWeaponKapcsolódó eljárásokOnPlayerWeaponShotForrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerLastShotVectors