KillTimer Leirás:Ezzel a függvénnyel megállítjuk a Timerünket avagy az idõzítõnket.
Paraméterek: (timerid)
 timerid   A timerünk ID-ja amit a SetTimer vagy a SetTimerEx el létrehoztunk
Visszatérés:Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési összege
Példa: new connect_timer[MAX_PLAYERS]; // Létrehozunk egy tömböt amiben a szerver  összes játékos száma szerepel
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    print(\"Elindítunk egy timert amiben a playerid-t is használhatjuk mivel megtudjuk a connect_timer MAX_PLAYERS  tömb értékébõl\");
    connect_timer[playerid] = SetTimerEx(\"WelcomeTimer\", 5000, true, \"i\", playerid);
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    KillTimer(connect_timer[playerid]); // Ha a játékos lemegy megállítjuk a timert
    return 1;
}
forward WelcomeTimer(playerid);
public WelcomeTimer(playerid) // Ha a timer leállt, de mivel ismétlõdõ timerünk van ezért minden leálláskor újrakezdi, ergo folyamatosan újraírja az üzenetet
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Üdv!\");
}
 Kapcsolódó funkciók:SetTimer: 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerSetTimerEx: 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerEx 
							 
						 
						
							
								« Utoljára szerkesztve: 2013. július 30. - 15:20:31 írta SnooP »
							
							
								
								Naplózva