Szerző Téma: KillTimer  (Megtekintve 720 alkalommal)

KillTimer
« Dátum: 2013. Július 20. - 19:58:58 »
0 Show voters
KillTimer
 
Leirás:
Ezzel a függvénnyel megállítjuk a Timerünket avagy az idõzítõnket.
Paraméterek:
 
(timerid)

 
timerid   A timerünk ID-ja amit a SetTimer vagy a SetTimerEx el létrehoztunk
Visszatérés:
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési összege
Példa:
 
new connect_timer[MAX_PLAYERS]; // Létrehozunk egy tömböt amiben a szerver  összes játékos száma szerepel
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    print(\"Elindítunk egy timert amiben a playerid-t is használhatjuk mivel megtudjuk a connect_timer MAX_PLAYERS  tömb értékébõl\");
    connect_timer[playerid] = SetTimerEx(\"WelcomeTimer\", 5000, true, \"i\", playerid);
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    KillTimer(connect_timer[playerid]); // Ha a játékos lemegy megállítjuk a timert
    return 1;
}
forward WelcomeTimer(playerid);
public WelcomeTimer(playerid) // Ha a timer leállt, de mivel ismétlõdõ timerünk van ezért minden leálláskor újrakezdi, ergo folyamatosan újraírja az üzenetet
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Üdv!\");
}

 
Kapcsolódó funkciók:
SetTimer: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer
SetTimerEx: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerEx
 
« Utoljára szerkesztve: 2013. Július 30. - 15:20:31 írta SnooP »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal