Szerző Téma: InterpolateCameraLookAt  (Megtekintve 1135 alkalommal)

Nem elérhető DaVe

  • 149
    • Profil megtekintése
InterpolateCameraLookAt
« Dátum: 2012. Március 10. - 22:48:56 »
0 Show voters
InterpolateCameraLookAt
Egy játékos kamerájának nézetét az egyik pontról a másikra irányítja


Paraméterek:
 
(playerid, Float:FromX, Float:FromY, Float:FromZ, Float:ToX, Float:ToY, Float:ToZ, time, cut = CAMERA_CUT)

 


  • playerid   A játékos azonosítója akinek a kameráját mozgatjuk


  • Float:FromX   A kamera kezdõ nézetének helye az X tengelyen


  • Float:FromY   A kamera kezdõ nézetének helye az Y tengelyen


  • Float:FromZ   A kamera kezdõ nézetének helye az Z tengelyen


  • Float:ToX   A kamera nézetének végsõ pontja az X tengelyen


  • Float:ToY   A kamera nézetének végsõ pontja az Y tengelyen


  • Float:ToZ   A kamera nézetének végsõ pontja az Z tengelyen


  • time   A mozgás idõtartama miliszekundumban


  • cut   A mozgás típusa.Alapbeállítása CAMERA_Cut. Használd a CAMERA_MOVE típust a gördülékeny mozgásért


  • Visszatérés   A függvény nem tér vissza semmilyen értékkel


Megjegyzés: A fügvény a 0.3e verzióban került hozzáadásra így elõbbi verziókban nem fog mûködni!
Wiki: http://wiki.sa-mp.com/wiki/InterpolateCameraLookAt
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 10. - 22:52:24 írta DaVe »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal