AttachObjectToObject
Rácsatolja a tárgyat, egy megadott másik tárgyra.
Paraméterek: (objectid, attachtoid, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ, Float:RotX, Float:RotY, Float:RotZ, SyncRotation = 1)
objectid - Annak a tárgynak az id-je amelyikre csatolni szeretnénk. (Fõ tárgy)
attachtoid - Annak a tárgynak az id-je amelyiket csatolni szeretnénk. (Csatolt tárgy)
OffsetX - A távolság a fõ tárgy és a csatolt tárgy közötti X irány.
OffsetY - A távolság a fõ tárgy és a csatolt tárgy közötti Y irány.
OffsetZ - A távolság a fõ tárgy és a csatolt tárgy közötti Z irány.
RotX - Az X forgástengely a fõ tárgy és a csatolt tárgy között.
RotY - Az Y forgástengely a fõ tárgy és a csatolt tárgy között.
RotZ - A Z forgástengely a fõ tárgy és a csatolt tárgy között.
SyncRotation - Szinkron fordulás. Ha az értéke 0 a tárgy forgatása nem változik. Példa: FerrisWheel filterscript.
Visszatérések:A funkciónak nincsenek visszatérési értékei.
Példa: AttachObjectToObject(3454, 3423, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0, 1); //a 2423-as tárgy rá lett csatolva a 3454-es tárgyra.
Megjegyzések:Ez nem játékos tárgy (PlayerObject) verzió.
A funkció a SA-MP 0.3d verziójába lett hozzáadva így az elõzõ verzióknál nem mûködik.Hozzátartozó funckiók:<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateObject\">CreateObject</A>: Létrehoz egy tárgyat.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyObject\">DestroyObject</A>: Töröl egy tárgyat.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsValidObject\">IsValidObject\"</A>: Megnézi hogy létezik-e a tárgy.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject\">MoveObject</A>: Elmozdít egy tárgyat.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/StopObject\">StopObject</A>: Megállítja a mozgó tárgyat
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectPos\">SetObjectPos</A>: Beállítja a tárgy pozícióját.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectRot\">SetObjectRot</A>: Beállítja a tárgy forgási pontjait.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetObjectPos\">GetObjectPos</A>: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetObjectRot\">GetObjectRot</A>: Lekérdezi a tárgy forgási pontját.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerObject\">CreatePlayerObject</A> : Létrehoz egy tárgyat az adott játékosnak.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPlayerObject\">DestroyPlayerObject</A> : Törli a játékos tárgyát.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsValidPlayerObject\">IsValidPlayerObject</A> : Lekérdezi hogy a játékos tárgya létezik-e.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/MovePlayerObject\">MovePlayerObject</A> : Elmozdítja a játékos tárgyát.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/StopPlayerObject\">StopPlayerObject</A> : Megállítja a játékos mozgó tárgyát.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectPos\">SetPlayerObjectPos</A> : Beállítja a játékos tárgy pozícióját.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectRot\">SetPlayerObjectRot</A> : Beállítja a játékos tárgy forgási pontját.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectPos\">GetPlayerObjectPos</A> : Lekérdezi a játékos tárgyának a pozícióját.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectRot\">GetPlayerObjectRot</A> : Lekérdezi a játékos tárgyának a forgási pontját.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachPlayerObjectToPlayer\">AttachPlayerObjectToPlayer</A> : Rácsatolja a játékos tárgyat, egy adott játékosra.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToObject