Szerző Téma: AttachCameraToPlayerObject  (Megtekintve 661 alkalommal)

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
AttachCameraToPlayerObject
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 12:11:36 »
+1 Show voters
AttachCameraToPlayerObject
 
A adott játékos kameráját rácsatolja egy játékos tárgyra. (Ezt általában FPS módokra is használják.)


Paraméterek:
 
(playerid, objectid)

 
playerid    A játékos ID-je akinek a kameráját rácsatoljuk a tárgyra.
playerobjectid    A játékostárgy ID-je amire rácsatoljuk a játékos kameráját.
Visszatérések:
Nincs visszatérési értéke.
 

Példa:

 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/attach\", false))
    {
        new playerobject = CreatePlayerObject(playerid, 1245, 0.0, 0.0, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0); //hozzáadunk egy játékostárgyat.
        AttachCameraToPlayerObject(playerid, playerobject);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"A kamerád fel lett rakva a playerobject nevû tárgyra.\");
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Fontos megjegyzés:
Elsõnek vedd fel a tárgyat a <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerObject\">CreatePlayerObject</A> funkció segítségével.

A funkció a SA-MP 0.3e verzióban lett hozzáadva, ezért a régebbi verziókon nem mûködik.



Kapcsolódó funkció:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachCameraToObject\">AttachCameraToObject</A>  Az adott játékos kameráját rácsatolja egy tárgyra.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetCameraPos\">SetCameraPos</A> Beállítja a játékos kamerájának a pozícióját.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetCameraLookAt\">SetCameraLookAt</A> Beállítja azt a pontot amire a kamera nézzen
Eredeti Téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachCameraToPlayerObject
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 26. - 17:59:05 írta Legend »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal