SetObjectMaterial Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével adhatunk objectjeinknek új textúrát.
Paraméterek
(objectid, materialindex, modelid, txdname[], texturename[], materialcolor)
objectid Az objet id-je amelyiket át alakitani szeretnéd materialindex Az objectnek a material ID-je (úgymond kûlsõ része amit akár színezhetünk) amelyiket ki akarjuk cserélni. modelid Annak az objectnek a modeljének az ID-je amelyiknek a textúráját egy új objectre szeretnénk rárakni. Használd a 0-át ha az alphat (alapot) akarod. Használd a -1-et ha az adott object színét akarod cserélni új textúra nélkül txdname A txd fájl neve amiben a kicserélendõ textúra van. (használd a \"none\" szót ha nem igényeled a textúrát) texturename A textúra neve amire akarod cserélni az objected textúráját (használd a \"none\" szót ha nem igényeled ezt a paramétert) materialcolor Az adott tárgy színe amit integer vagy hex ARGB színformátumban kell megadni. Használd a 0-át ha meg akarod tartani az eredeti színt. |
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
!Megjegyzés
-Ez a függvény SA:MP 0.3e verziójában lett hozzáadva így a korábbiakban nem mûködik.
-Színezésnél muszáj ARGB színformátumot használni és nem RGBA-t ahogy a SendClientMessageknél és egyéb helyeken
Példascript
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/csere\",true))
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z; // Létrehozunk tizedestört (float) változókat
new myobject; // Létrehozzuk azt a változót ami az objectünk értékét fogja eltárolni
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Lekérjük a játékos X, Y, Z koordinátáját és eltároljuk a visszatérési értéket a fent szereplõ változókba
myobject = CreateObject(19371, X, Y, Z+0.5, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0); // a myobject értéke egyenlõ a létrehoztott objectbe amiben szerepelnek a játékos koordinátáji
SetObjectMaterial(myobject, 0, 19341, \"egg_texts\", \"easter_egg01\", 0xFFFFFFFF); // Átállítottuk az objectünk textúráját az 19341-es object textúrájára
return 1;
}
return 0;
}