Szerző Téma: GetWeaponName  (Megtekintve 1345 alkalommal)

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
GetWeaponName
« Dátum: 2013. július 11. - 23:54:21 »
0 Show voters
GetWeaponName
Ismertetõ
Lekérdezi az adott fegyver nevét.
Paraméterei
 
(weaponid, const weapon[], len)

 
weaponid - A fegyver ID-je aminek lekérdezi a nevét . A fegyver ID-ért kattints ide
const weapon[] - Az a tömb amiben a lekérdezett fegyver nevét tárolja.
len - A fegyver nevének hosszúsága
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
- A 18, 44, 45 -ös ID-ú fegyverekre 0-ával tér vissza!
Példascript
 

public OnPlayerDeath(playerid,killerid,reason) // Ha a játékos meghal
{
    new gunname[32], string[64], fName[MAX_PLAYER_NAME], sName[MAX_PLAYER_NAME]; // Létrehozunk változókat és tömböket
    GetWeaponName(reason,gunname,sizeof(gunname)); // Lekérjük a fegyver nevét
    GetPlayerName(playerid,fName,MAX_PLAYER_NAME); // Lekérjük a gyilkos nevét
    GetPlayerName(killerid,sName,MAX_PLAYER_NAME); // Lekérjük a megölt nevét
    format(string, sizeof(string), \"%s Megölte %s -t a %s fegyvert használva\", sName, fName, gunname); // A három függvénybõl kapott értékeket egy üzenetben formázzuk
    SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA,string); // Elküldjük az üzenetet a játékosnak
    return 1;

 

« Utoljára szerkesztve: 2013. július 30. - 15:53:54 írta SnooP »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal