Lekéri egy megadott jármû mozgási sebességét három irányban: X, Y és Z.
Paraméterek:
(vehicleid, &Float:x, &Float:y, &Float:z)
vehicleid Az a jármû azonosító, aminek lekérjük a sebességét.
&Float:x Az a változó, amibe mentsük a jármû sebességét X irányban.
&Float:y Az a változó, amibe mentsük a jármû sebességét Y irányban.
&Float:z Az a változó, amibe mentsük a jármû sebességét Z irányban.
A funkció önmagának nem ad vissza semmilyen értéket. Az X, Y, és a Z sebesség értékét a megadott változókban tárolódnak.
Példa:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (!strcmp(\"/sebesség\", cmdtext) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float:Velocity[3], output[80];
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), Velocity[0], Velocity[1], Velocity[2]);
format(output, sizeof(output), \"X%f, Y%f, Z%f a sebességed.\", Velocity[0], Velocity[1], Velocity[2]);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, output);
return 1;
}
return 0;
}[/pawn]