Szerző Téma: RemoveBuildingForPlayer  (Megtekintve 795 alkalommal)

RemoveBuildingForPlayer
« Dátum: 2013. július 22. - 14:53:59 »
0 Show voters
RemoveBuildingForPlayer
Leírás:
Ennek a függvénynek a segítségével objecteket valamit épületeket tudunk törölni az adott játékosnak a megadott körvonalon belül.
Paraméterek:
 
(playerid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRadius)

 
playerid   - A playerid paraméter az annak a játékosnak az azonosítója (ID-je)akinek törölni akarjuk az objectet
modelid   Az object modeljének az azonosítója (ID-ja) amelyiket törölni akarod
Float:fX   X koordinátája az objectnek ameiket törölni akarod
Float:fY   Y koordinátája az objectnek ameiket törölni akarod
Float:fZ   Z koordinátája az objectnek ameiket törölni akarod
Float:fRadius   Az adott object körvonala. Ezen a meghatározott körvonalon belül az összes object törlõdni fog.
Visszatérési érték
Ennek az függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
-Ez a függvény csak 0.3d és újabb verzióval mûködik!
Törlõ program
Objectek pontos törlésére használhatjuk JernejL Map Editorját. Bõvebben róla itt olvashatsz!
Példa:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    // Ha a játékos csatlakozik a \"615\" ID veg_tree3 törölve lessz  200.0-as körvonal távolságban.
    // Ez a pont: 0.0, 0.0, 0.0, ez San Andreas közepe
    RemoveBuildingForPlayer(playerid, 615, 0.0, 0.0, 0.0, 200.0);
    return 1;
}

 
Kapcsolódó függvények:
DestroyObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyObject
DestroyPlayerObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPlayerObject
Eredeti link:

http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemoveBuildingForPlayer
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 29. - 22:53:53 írta SnooP »

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
RemoveBuildingForPlayer
« Válasz #1 Dátum: 2013. július 28. - 22:46:57 »
0 Show voters
Fordítási és íráshibák kijavítva. Következnek a többi témái is.
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 29. - 22:52:42 írta SnooP »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal