Szerző Téma: AttachPlayerObjectToVehicle  (Megtekintve 856 alkalommal)

Nem elérhető DaVe

  • 149
    • Profil megtekintése
AttachPlayerObjectToVehicle
« Dátum: 2012. Március 10. - 22:48:39 »
0 Show voters
AttachPlayerObjectToVehicle
Egy játékos objectet rögzít a megadott jármûhöz amit az object követni fog.


Paraméterek:
 
(playerid, objectid, vehicleid, Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ, Float:fRotX, Float:fRotY, 
Float:RotZ)

 


  • playerid   A játékos azonosítója aki láthatja a tárgyat.


  • objectid   A tárgy azonosítója amit a jármûhöz akarsz csatolni


  • vehicleid   A jármû amihez a tárgyat csatolod


  • Float:OffsetX   A jármû és a tárgy pozíciója közti távolság az X tengelyen


  • Float:OffsetY   A jármû és a tárgy pozíciója közti távolság az Y tengelyen


  • Float:OffsetZ   A jármû és a tárgy pozíciója közti távolság az Z tengelyen


  • Float:RotX   A tárgy döntése az Y tengelyen a jármûhöz képest


  • Float:RotY   A tárgy döntése az Y tengelyen a jármûhöz képest


  • Float:RotZ   A tárgy döntése az Y tengelyen a jármûhöz képest


  • Visszatérés   A függvény nem tér vissza semmilyen értékkel


Megjegyzés: A fügvény a 0.3e verzióban került hozzáadásra így elõbbi verziókban nem fog mûködni!
Példa:
 
AttachPlayerObjectToVehicle(playerid, objectid, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0);

 
FIgyelem: Elõször létre kell hoznotok az objectet, mielõtt megpróbáljátok jármûhöz csatolni.
Wiki: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachPlayerObjectToVehicle
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 10. - 23:21:57 írta ChuckNorris »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal