GetPlayerVelocity
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével lekérdezhetjük a játékos sebességét aki mozog X,Y,Z irányban. Ez hasznos lehet az efféle cheatek kiszûrésére.
Paraméterei
(playerid, &Float:x, &Float:y, &Float:z)
playerid - A lekérdezett játékos azonosítója (ID-je)
Float:x - Az a float amely eltárolja az X sebességet
Float:y - Az a float amely eltárolja az Y sebességet
Float:z - Az a float amely eltárolja a Z sebbeséget
Visszatérési érték
Ez a függvény nem tér vissza speciális értékkel. Az X,Y,Z sebességek változókban vannak eltárolva.
!Megjegyzés
- Ez a függvény a SA:MP 0.3a verziójában lett hozzáadva így a korábbi verziókon nem mûködik.
Példascript
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (!strcmp(\"/sebesseg\", cmdtext)) // Ha a /sebesseg parancs igaz
{
new Float:Velocity[3], string[80]; // Létrehozunk egy 3 cellás tömböt amiben az X,Y,Z értékek lesznek eltárolva valamint egy 80 cellás stringet ami a karakterlácért lesz felelõs
GetPlayerVelocity(playerid, Velocity[0], Velocity[1], Velocity[2]); // Lekérdezzük a játékos sebességét és eltároljuk a változókba
format(string, sizeof(string), \"Te ilyen sebesen mész ezekben a koordinátákban X: %f, Y: %f, Z: %f\", Velocity[0], Velocity[1], Velocity[2]); // Átadjuk a változókból az értékeket és megformázzuk az üzenetet
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string); // Elküldjük a játékosnak a megformázott üznetet
return 1;
}
}