GetPlayerState
Egy játékos állapotát (helyzetét) kérdezi le.
Paraméterek: (playerid)
playerid - annak a játékos id-je, akinek az állapotát kérdezzük le.
Visszatérési érték:Gyakran használt:
0 Üres - \"PLAYER_STATE_NONE\"
1 A játékos gyalogol - \"PLAYER_STATE_ONFOOT\"
2 A játékos vezetõ a jármûben - \"PLAYER_STATE_DRIVER\"
3 Játékos a jármûben (nem vezetõ) - \"PLAYER_STATE_PASSENGER\"
7 A játékos a skin választóban van - \"PLAYER_STATE_WASTED\"
8 A játékos spawnol - \"PLAYER_STATE_SPAWNED\"
9 A játékos nézõtérben (Spectate) - \"PLAYER_STATE_SPECTATING\"
Jármûben használt:
4 A játékos kiszáll a jármûbõl - \"PLAYER_STATE_EXIT_VEHICLE\"
5 A játékos beül a jármûbe vezetõként- \"PLAYER_STATE_ENTER_VEHICLE_DRIVER\"
6 A játékos beül a jármûbe (nem vezetõ) - \"PLAYER_STATE_ENTER_VEHICLE_PASSENGER\"
Példa: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new allapot = GetPlayerState(killerid);
if(allapot == PLAYER_STATE_DRIVER) // Ha a gyilkos állapota vezetõ volt.
{
GivePlayerMoney(killerid, -10000); //levonunk a gyilkosnak 10000$-t!
}
return 1;
}
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerState