GetObjectPos
Lekéri a tárgy pozícióját ( X, Y, Z ).
Paraméterek: ( objectid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z )
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, aminek leszeretnénk kérni a pozícióját.
Float:X - A változó, amiben elszeretnénk tárolni az X kordinátát.
Float:Y - A változó, amiben elszeretnénk tárolni az Y kordinátát.
Float:Z - A változó, amiben elszeretnénk tárolni a Z kordinátát.
Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket.
Példa a használatra:
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetObjectPos(objectid, x, y, z);
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
DestroyObject: Töröl egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy forgását a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy forgását a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. 0.3 óta törölve.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetObjectPos