SetVehicleParamsEx Függvény!
Ez a funkció SA-MP 0.3c vagy újabb verzíónál mûkõdik!
Beállítja a jármûvet a paramsot(státuszát) minden játékos számára. Mind például a risztó kikcsapolása índitása, fények, ajtók nyítása bezárását.
Paraméterek
(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective)
vehcileid - A jármû száma ID -je ezt lehet szerkeszteni!
engine - A motor állapotát állítja be, hogy legyen bekapcsolva vagy kikapcsolva!
lights - A Jármû fényét állítja be, hogy égjen a lámpa vagylegyen kikapcsolva!
alarm - A Jármû Riszatóját állítod be, hogy legyen bekapcsolva vagy kikapcsolva!
doors - A jármû ajtaját állíthatod be, hogy legyen zárva vagy nyitva.
bonnet - A Jármû motorháztetõnek kinyitását vagy bezárását állítja!
boot - A Jármû Csomagtartoját állítod be, hogy legyen nyitva vagy bezárva!
objective - Vált az object státuszán, hogy legyen bekapolva vagy kikapcsolva!
Return - Ez a függvény nem add vissza egy adott értéket sem.
Példa Függvény!
new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
GetVehicleParamsEx(vid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(vid,1,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
Megjegyzés: A riasztó nem állítja le magát, ha vége, akkor be kell állítani, hogy egyedül áljon meg!.
Megjegyzés: A lámpák is mûködik a világos nap folyamán.
Példa Függvény
new Timer_VehAlarm[MAX_VEHICLES];
SetVehicleParamsEx_Fixed(vehicleid, &engine, &lights, &alarm, &doors, &bonnet, &boot, &objective)
{
SetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
if(alarm){
KillTimer(Timer_VehAlarm[vehicleid]);
Timer_VehAlarm[vehicleid] = SetTimerEx(\"DisableVehicleAlarm\", 20000, false, \"d\", vehicleid);}
}
forward DisableVehicleAlarm(vehicleid);
public DisableVehicleAlarm(vehicleid)
{
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, false, doors, bonnet, boot, objective);
}