GetPlayerState
Egy játékos állapotát (helyzetét) kérdezi le.
Paraméterek: (playerid)
 playerid - annak a játékos id-je, akinek az állapotát kérdezzük le.
Visszatérési érték:Gyakran használt:
0      Üres - \"PLAYER_STATE_NONE\"
1      A játékos gyalogol - \"PLAYER_STATE_ONFOOT\"
2      A játékos vezetõ a jármûben - \"PLAYER_STATE_DRIVER\"
3      Játékos a jármûben (nem vezetõ) - \"PLAYER_STATE_PASSENGER\"
7      A játékos a skin választóban van - \"PLAYER_STATE_WASTED\"
8      A játékos spawnol - \"PLAYER_STATE_SPAWNED\"
9      A játékos nézõtérben (Spectate) - \"PLAYER_STATE_SPECTATING\"
Jármûben használt:
4      A játékos kiszáll a jármûbõl - \"PLAYER_STATE_EXIT_VEHICLE\"
5      A játékos beül a jármûbe vezetõként- \"PLAYER_STATE_ENTER_VEHICLE_DRIVER\"
6      A játékos beül a jármûbe (nem vezetõ) - \"PLAYER_STATE_ENTER_VEHICLE_PASSENGER\"
Példa: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new allapot = GetPlayerState(killerid);
    if(allapot == PLAYER_STATE_DRIVER) // Ha a gyilkos állapota vezetõ volt.
    {
        GivePlayerMoney(killerid, -10000); //levonunk a gyilkosnak 10000$-t!
    }
    return 1;
}
 Eredeti téma: 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerState