Szerző Téma: GetPlayerState  (Megtekintve 853 alkalommal)

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
GetPlayerState
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 22:12:47 »
+3 Show voters
GetPlayerState
Egy játékos állapotát (helyzetét) kérdezi le.


Paraméterek:
 
(playerid)

 
playerid - annak a játékos id-je, akinek az állapotát kérdezzük le.
Visszatérési érték:
Gyakran használt:
0      Üres - \"PLAYER_STATE_NONE\"
1      A játékos gyalogol - \"PLAYER_STATE_ONFOOT\"
2      A játékos vezetõ a jármûben - \"PLAYER_STATE_DRIVER\"
3      Játékos a jármûben (nem vezetõ) - \"PLAYER_STATE_PASSENGER\"
7      A játékos a skin választóban van - \"PLAYER_STATE_WASTED\"
8      A játékos spawnol - \"PLAYER_STATE_SPAWNED\"
9      A játékos nézõtérben (Spectate) - \"PLAYER_STATE_SPECTATING\"
Jármûben használt:
4      A játékos kiszáll a jármûbõl - \"PLAYER_STATE_EXIT_VEHICLE\"
5      A játékos beül a jármûbe vezetõként- \"PLAYER_STATE_ENTER_VEHICLE_DRIVER\"
6      A játékos beül a jármûbe (nem vezetõ) - \"PLAYER_STATE_ENTER_VEHICLE_PASSENGER\"
Példa:
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new allapot = GetPlayerState(killerid);
    if(allapot == PLAYER_STATE_DRIVER) // Ha a gyilkos állapota vezetõ volt.
    {
        GivePlayerMoney(killerid, -10000); //levonunk a gyilkosnak 10000$-t!
    }
    return 1;
}

 
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerState
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 24. - 23:15:49 írta BoOy »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal