GetPlayerLastShotVectors
Lekérdezi a játékos utolsó lövési vektor pozícióit.
Paraméterei (playerid, &Float:fOriginX, &Float:fOriginY, &Float:fOriginZ, &Float:fHitPosX, &Float:fHitPosY, &Float:fHitPosZ)
playerid | A játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni. |
fOriginX | A kezdõpont X pozíciója. |
fOriginY | A kezdõpont Y pozíciója. |
fOriginZ | A kezdõpont Z pozíciója. |
fHitPosX | A célpont X pozíciója. |
fHitPosY | A célpont Y pozíciója. |
fHitPosZ | A célpont Z pozíciója. |
Visszatérése | Nincs visszatérési értéke. A pozíciókat a funkció paraméterei tárolja. |
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lastshot\", true) == 0)
{
new Float:v[6],s[50];
GetPlayerLastShotVectors(playerid,v[0],v[1],v[2],v[3],v[4],v[5]);
format(s,sizeof(s),\"Kezdeti pont:%0.2f,%0.2f,%0.2f|Célpont:%0.2f,%0.2f,%0.2f\",v[0],v[1],v[2],v[3],v[4],v[5]);
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
}
return 0;
}
Kapcsolódó funckiókGetPlayerWeaponDataGetPlayerWeaponKapcsolódó eljárásokOnPlayerWeaponShotForrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerLastShotVectors