GetPlayerCameraTargetObject
Lekérdezi, hogy az adott játékos, az adott tárgyra néz-e.
Ez a függvény a 0.3.7 verziótól érhető el
Paraméterei:playerid | Leelenőrzi a játékos ID-jét. |
Visszatérése | Ha INVALID_OBJECT_ID (65535) adja vissza, playerid nem nézi semmilyen tárgyat. |
Példaszkript:
new globalObjectID;
public OnGameModeInit()
{
globalObjectID = CreateObject(1337, 0.0, 0.0, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/check\", true))
{
new objectid = GetPlayerCameraTargetObject(playerid);
if(objectid == globalObjectID)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"You\'re looking at your object.\");
}
else if(objectid == INVALID_OBJECT_ID) // INVALID_OBJECT_ID = 65535
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"You\'re not looking at any object.\");
}
return 1;
}
return 0;
}