GetPlayerCameraPos
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével lekérdezhetjük hol van a játékos kamerája.
Paraméterek
(playerid, Float:x, Float:y, Float:z)
playerid - A játékos azonosítója (ID-je)akinek le akarod kérdezni a kamera pozicióját.
Float:x - A Float:X-el tároljuk el a kamera akkori X koordinátáját
Float:y - A Float:Y-al tároljuk el a kamera Y koordinátáját
Float:z - A Float:Z-el tároljuk el a kamera Z koordinátáját
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincsen speciális visszatérési értéke!
!Megjegyzés
-Ez a függgvény a 0.3a verziótól lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy.
-A játékos kamerájának a poziciója csak egyszer frissítõdik egy másodperc alatt,
kivéve célzáskor. Javasolt, hogy állíts be egy Timert amely 1 másodpercenként frissül ha érdekel a játékos folyamatos cselekvése.
Példascript
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
new Float:x, Float:y, Float:z; // Létrehozzuk az x, y, z float változót
GetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z); // lekérjük a játékos kamera pozicióját
printf(\"A játékosnak ezek a kamera pozíciói : %f,%f,%f.\", x, y, z); // Az X, Y, Z értékét behelyettesítjük
// You could write this to a userfile.
return 1;
}