SetPlayerCameraLookAt
Ismertetõ
Ezzel a függvénnyel állítjuk be azt, hogy merre nézzen a játékos kamerája. Ezt SetPlayerCameraPos-al kell kombinálni.
Paraméterek 0.3e és a 0.3e után lévõ verziókra
(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,cut = CAMERA_CUT)
playerid - A játékos azonosítója (ID-je) akinek beállítjuk, hogy a kamerája merre nézzen.
Float:x - A a kamera x koordinátája
Float:y - A kamera y koordinátája
Float:z - A kamera z koordinátája
cut - A kamera
váltási stílusa
0.3d és annál régebbi verziók paramétere
(playerid,Float:x,Float:y,Float:z)
playerid - A játékos azonosítója (ID-je) akinek beállítjuk, hogy a kamerája merre nézzen.
Float:x - A a kamera x koordinátája
Float:y - A kamera y koordinátája
Float:z - A kamera z koordinátája
Visszatérési értékük (Mindkettõnek)
Nincs speciális visszatérési értéke egyiknek sem!
!Megjegyzés
-A fent lévõ paraméterek 0.3d és a régebbi verzióra vonatkozik, ha 0.3d-tõl fejlettebb verzió akkor figyelmen kívül kell hagyni és az újat kell alkalmazni.
Példascript
SetPlayerCameraPos(playerid, 320.0, 50.0, 170.0);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 324.34, 54.122, 173.35);