GetWeaponName
Ismertetõ
Lekérdezi az adott fegyver nevét.
Paraméterei
(weaponid, const weapon[], len)
weaponid - A fegyver ID-je aminek lekérdezi a nevét .
A fegyver ID-ért kattints ideconst weapon[] - Az a tömb amiben a lekérdezett fegyver nevét tárolja.
len - A fegyver nevének hosszúsága
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
- A 18, 44, 45 -ös ID-ú fegyverekre 0-ával tér vissza!
Példascript
public OnPlayerDeath(playerid,killerid,reason) // Ha a játékos meghal
{
new gunname[32], string[64], fName[MAX_PLAYER_NAME], sName[MAX_PLAYER_NAME]; // Létrehozunk változókat és tömböket
GetWeaponName(reason,gunname,sizeof(gunname)); // Lekérjük a fegyver nevét
GetPlayerName(playerid,fName,MAX_PLAYER_NAME); // Lekérjük a gyilkos nevét
GetPlayerName(killerid,sName,MAX_PLAYER_NAME); // Lekérjük a megölt nevét
format(string, sizeof(string), \"%s Megölte %s -t a %s fegyvert használva\", sName, fName, gunname); // A három függvénybõl kapott értékeket egy üzenetben formázzuk
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA,string); // Elküldjük az üzenetet a játékosnak
return 1;