GetAnimationName
Lekéri az animáció könyvtárát/nevét index alapján.
Ez a funkció a 0.3b verzióban került hozzáadásra, nem fog mûködni az az elõtti verziókban.Paraméterek:
(index, animlib[], len1, animname[], len2)
index | Az animáció indexe. |
animlib[] | A karakterlánc ami eltárolja az animáció könyvtárát. |
len1 | A karakterlánc mérete ami eltárolja az animáció könyvtárát. |
animname[] | A karakterlánc ami eltárolja az animáció nevét. |
len2 | A karakterlánc mérete ami eltárolja az animáció nevét. |
Visszatérés | 1 ha sikeres, 0 ha sikertelen. |
Példa
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerAnimationIndex(playerid))
{
new animlib[32];
new animname[32];
new msg[128];
GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32);
format(msg, 128, \"Futó animáció: %s %s\", animlib, animname);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, msg);
}
return 1;
}
Kapcsolódó funkciók
A következõ funkciók hasznosak lehetnek, mert valamilyen módon kapcsolódnak ehez a funkcióhoz.
GetPlayerAnimationIndex: Visszatér az éppen futó animáció indexével.