fwrite
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével tudunk írni egy adott fájlba.
Paraméterei
( File:handle, string[] )
handle - Az a fájl azonosítója ( neve ) ahova írunk
string - A karakterlánc ( azaz a betûk ) amit beírunk a fájlba
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek
nincs speciális visszatérési értéke.
PéldaScript
public OnGameModeInit() // Létrehozzuk az OnGameModeInt Függvényt ami a GameModunk betöltésére szolgál
{
new File:log = fopen(\"/ServerLog.txt\", io_write); // Létrehozunk egy új fájlt aminek a neve \'log\' nevet kapja, ami egyenlõ a ServerLog.txt-vel amit megnyitunk
if(log) // Ha létezik a log nevezetû fájlt akkor --->
{
fwrite(log, \"A szerver sikeresen elindult.\\r\\n\"); // Beírja a fájlba (\\r\\n az új sorért)
fclose(log); // Bezárjuk a fájlt
}
return 1; // Visszatérünk
}
A PéldaScript segítségével most átvettük az eddig leírt fájlokkal kapcsolatos függvények hasznosítását, ez úgymond egy \'összefoglaló\' amit eddig vettünk.