GetPlayerObjectRot
Lekérdezi a játékos tárgy X, Y és Z forgását.
Paraméterek: ( playerid, objectid, RotX, RotY, RotZ )
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek lekérdezzük a tárgy X, Y és Z forgását.
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, aminek lekérdezzük a forgásait.
Float:rX - A tárgy X forgása , ami egy lebegõpontos szám, és ezt kérdezzük le.
Float:rY - A tárgy Y forgása, ami egy lebegõpontos szám, és ezt kérdezzük le.
Float:rZ - A tárgy Z forgása, ami egy lebegõpontos szám, és ezt kérdezzük le.
Visszatérés Ez a funkció nem ad vissza értéket.
Példa a használatra: GetPlayerObjectRot( playerid, objectid, RotX, RotY, RotZ );
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
MoveObject: Mozgatja a tárgyat.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectRot