CreatePickup
A függvény pontosan megegyezik az AddStaticPickup függvénnyel, kivéve, hogy csatolhatunk hozzá azonosítót (ID-t) amivel késõbb megsemmisíthetjük, illetve hivatkozhatunk rá az OnPlayerPickUpPickup eljárás alatt.
Paraméterek: ( model, type, Float:X, Float:Y, Float:Z, Virtualworld )
Magyarázat:model -
A pickup modell ID-je.type -
A pickup spawnolási típusának ID-je. Float:X - A pickup pozíciójának
X pontja.
Float:Y - A pickup pozíciójának
Y pontja.
Float:Z - A pickup pozíciójának
Z pontja.
virtualworld - Ezzel adod meg, hogy a pickup melyik virtuális világba spawnoljon.
Visszatérés - A létrehozott pickup azonosítójával, ugyanakkor -1-gyel ha sikertelen a létrehozás.
Megjegyzés - Figyelj arra, hogy pl. az alap fegyver-pickupok csak azoknak tûnnek el akik felveszik azokat. Ellenben, ha egyes (1) típusú (type=1) pickupot hozol létre hozzácsatolt azonosítóval, akkor késõbb az OnPlayerPickUpPickup eljárás alatt manuálisan adhatsz fegyvert az adott játékosnak és megsemmisítheted az objektumot ami mindenki számára eltûnik.
Példa a használatra:
new pickup; // létrehozunk egy globális változót
public OnGameModeInit()
{
pickup = CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191, -1);
// létrehozunk egy pickupot amit betöltünk a változónkba
return 1;
}
//késõbb...
DestroyPickup(pickup); // megsemmisítjük a pickupot a változót felhasználva
Kapcsolódó eljárások
Kapcsolódó függvények
Eredeti téma:
Katt